Heeft u een klacht over uw behandeling of bent u ergens niet tevreden over, dan gaan we ervan uit dat u dat aan ons vertelt. U kunt ervan op aan, dat we uw klacht in vertrouwen en serieus zullen nemen. Alleen in overleg met u kunnen we naar een passende oplossing zoeken.
Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn met uw eigen fysiotherapeut dan zijn de andere fysiotherapeuten in de praktijk bereid objectief te bemiddelen. Schroom niet om in dat geval daar om te vragen.
Heeft ook dat geen bevredigende oplossing opgeleverd, dan kunt u uw klacht indienen bij:
Centraal Bureau Fysiotherapie, Klachtencommissie, Postbus 248, 3800 AE Amersfoort. Tel.: 033-467 29 00.
In de praktijk ligt een folder, waarin beschreven staat wat er gebeurt als u een officiële klacht heeft ingediend.
Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn met uw eigen fysiotherapeut dan zijn de andere fysiotherapeuten in de praktijk bereid objectief te bemiddelen. Schroom niet om in dat geval daar om te vragen.
Heeft ook dat geen bevredigende oplossing opgeleverd, dan kunt u uw klacht indienen bij:
Centraal Bureau Fysiotherapie, Klachtencommissie, Postbus 248, 3800 AE Amersfoort. Tel.: 033-467 29 00.
In de praktijk ligt een folder, waarin beschreven staat wat er gebeurt als u een officiële klacht heeft ingediend.